Wednesday, April 23, 2008

亲亲我的宝贝。。。

进这行已经有超过五年的时间了。但好多人到今天都一直问我为什么不找一份更有前途,更有保障的工作。难道我这份工就没前途吗?但对我来讲,这份工却是让我觉得我活在这世上还有意义的原因,也是我和上帝的一种联系。看到孩子们的进步,笑容,和未来的希望,一切都是值得的。一些较严重的孩子也许比较看不到希望,但只要有地方去还是一个希望。在中心没有绝望这个字,因为我相信上帝还是会创造出奇迹的。
我的宝贝们,Cikgu好爱你们哟!

1 comment:

MorganTan Autism & ADHD Dairy said...

Dear Teacher Jesly,

Thanks for your comment.

When every time i drive Morgan to EIP centre, i very happy & thanks a lot you and other teachers. (Your are so great!)

I feel the crying of your heart.

Do not feel abandoned. Take some time off.

I think "God" will not leave you & others kids also love you.

Jenny (mother of Morgan)